Cele mai stranii proiecte naziste

Cele mai stranii proiecte naziste

Cele mai stranii proiecte naziste. În data de 7 mai 1945, Germania capitulează la Reims, locul unde Eisenhower avea cartierul general. În 9 mai, capitularea este semnată și la Berlin, unde mareșalul Jukov își avea cartierul general. Între 7 și 9 mai, un număr considerabil de ofițeri germani se îndreaptă spre zonele ocupate de americani, considerând că se pot salva mai ușor, dacă vor coopera cu americanii.

În spatele capitulării s-a ascuns un alt război, între ruși și americani, în sensul că, cine va prelua toate invențiile făcute de specialiștii naziști? Americanii declanșează operațiune Paperclip prin care încercau recuperarea cercetătorilor naziști și a invențiilor lor.

Cele mai stranii proiecte naziste
Cele mai stranii proiecte naziste

Putem vorbi despre o veritabilă Zonă 51 a celui de al treilea Reich. Munca specialiștilor naziști nu a fost una convențională. Hitler l-a numit pe Himmler să monitorizeze activitatea de cercetare a specialiștilor.

Practic fusese creată o celulă secretă care nu avea legătură cu experimentele convenționale. Oamenii de știință care făceau parte din acest grup aveau la dispoziție totul pentru realizarea activității lor.

Specialiștii naziști reușiseră să construiască avioane cu adevărat excepționale pentru anul 1945. Un avion putea să atingă o viteză colosală sau avea o încărcătură de 4000 de tone de explozibil.
În decembrie 1944, Himmler ordonă să se renunțe la aceste studii, pentru că spionajul american se infiltrase în această celulă de cercetare.

Americanii puseseră mâna pe schițele unui bombardier ultra performant. În anul 1989, americanii au construit un bombardier care fusese inspirat din schițele sustrase, în anul 1944, de la naziști.

Cei mai mari oameni de știință germani cercetau crearea unui aparat de zbor anti-gravitațional. Unul dintre aceste proiecte s-a numit Die Glocke, clopotul și s-a desfășurat în Silezia, Cehia de azi. Se urmărea crearea unei surse de energie anti-gravitațională care să asigure staționarea în timpul zborului a aparatului de zbor.

Citeşte şi :  Cum a fost împiedicat Regele Mihai să intre în România, de către Iliescu

Avionul avea formă ovală, lungime de 20 de metri și înălțime de trei metri. Invenția îi aparține lui Richard Miethe, care în 1945, decide să fugă din Germani, în SUA.

Peste 60 de cercetători naziști au murit în timpul experimentelor cu acest aparat. În anul 1953, savantul acordă un interviu ziarului german Die Welte, în care a spus că farfuriile zburătoare sunt invențiile germanilor, după care au fost reproduse în serie în Rusia și SUA.

Cel mai mare proiect științific nazist s-a numit Andromeda și se încerca construirea unei farfurii zburătoare cu o lungime de 120 de metri diametru. Practic, această farfurie era o navă mamă, care incorpora alte aparate de zbor.

Un alt proiect titanesc a fost cel numit Riese, care avea ca obiectiv construirea a șapte complexe subterane, în Silezia de Jos, azi Polonia. Prizonierii au forat muntele, au făcut tuneluri cu șosele, căi ferate, electricitate.

Peste 5000 de prizonieri au murit la construirea acestor baze, dat fiind munca foarte grea și periculoasă. În anul 1945, rușii și polonezii au luat tot ceea ce a însemnat armament și mașini destinate războiului, care erau ascunse în aceste baze.

Un alt proiect grandios a fost prin care se încerca devierea luminii Soarelui spre o anumită zonă, cu o consecință catastrofală. Oamenii, vegetația, fauna, ardeau instantaneu. Tot nemții au construit cel mai puternic tanc mobil, care cântărea 100 de tone.

 

Leave a Reply

2012en